backg h 420

Подбор на персонал по проект "„ЗАЕДНОСТ – Бъдеще за най-уязвимите деца на община Ветово“

МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА

Програма „Развитие на човешките ресурси“

 

ОБЯВА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

по проект № BG05SFPR002-2.003-0115-C01

„ЗАЕДНОСТ – Бъдеще за най-уязвимите деца на община Ветово“

В изпълнение на проект „ЗАЕДНОСТ – Бъдеще за най-уязвимите деца на община Ветово“, съфинансиран от Европейски социален фонд плюс по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFPR002-2.003-0115-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 Община Ветово обявява подбор на персонал за следните длъжности, както следва:

  1. ДЕЙНОСТ 3
  • ЕКСПЕРТ ПЛАНИРАНЕ И ПРОГРАМИРАНЕ

С договор за услуга (граждански договор) при спазване разпоредбите на ЗЗД. Срок за работа 8 месеца.

  1. В ДЕЙНОСТ 4, ПОДДЕЙНОСТ 4.1. „ЗАЕДНО СЕ УЧИМ, ЗА ДА СПОЛУЧИМ“
  • ПЕДАГОГ – 3 Щ. БР.
  • СОЦИАЛЕН РАБОТНИК – 1 Щ.БР.
  • МЕНТОР – 3 Щ. БР.

Лицата ще бъдат на трудов договор при непълно работно време за определени дни от месеца. Срок за работа 14 месеца.

  1. ДЕЙНОСТ 4, ПОДДЕЙНОСТ 4.2. „ЗАЕДНО ЗА ЗДРАВЕ“
  • ПЕДАГОГ – 3 Щ. БР.
  • СОЦИАЛЕН РАБОТНИК – 2 Щ.БР.
  • ПСИХОЛОГ – 1 Щ. БР.
  • МЕДИЦИНСКИ ЛИЦА – 2 Щ.БР.

Лицата, които ще бъдат назначени за педагог, социален работник и психолог ще бъдат на трудов договор при непълно работно време за определени дни от месеца. Медицинските лица ще бъдат с договор за услуга (граждански договор) при спазване разпоредбите на ЗЗД. Срок за работа 14 месеца.

  1. ДЕЙНОСТ 4, ПОДДЕЙНОСТ 4.3. „ЗАЕДНО ЗА БЪДЕЩЕТО“
  • ОБУЧИТЕЛ – на граждански договор по ЗЗД.
  • СУПЕРВИЗОР – 1 Щ.БР., на граждански договор по ЗЗД.

С договор за услуга (граждански договор) при спазване разпоредбите на ЗЗД. Срок за работа 15 месеца за обучител и 14 месеца за супервизор.

 

I. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ ЗА ПОСОЧЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

  1. Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1;
  2. Автобиография;
  3. Декларация за обработка на лични данни по образец – Приложение 2;
  4. Документи доказващи степен на образование;
  5. Други документи (при необходимост).

 

ДЕЙНОСТ 3

ОБЯВА ЕКСПЕРТ ПЛАНИРАНЕ И ПРОГРАМИРАНЕ

Минимални изисквания за заемане на длъжността „Експерт планиране и програмиране“:

  1. Да е физическо лице;
  2. Да притежава научна степен „Доктор“
  3. Професионален опит – минимум 1 година, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността „Експерт планиране и програмиране“:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

Основна дейност на Експерт планиране и програмиране:

  1. Предварителни проучвания, свързани с разработването на двете програми.
  2. Разработване на Програма за превенция на ранни бракове, раждания и семейно планиране в община Ветово;
  3. Разработване на Програма за подготовка на деца и младежи в риск за включване в образователната система на труда в община Ветово.

 

Поддейност 4.1.: ОБЯВА ПЕДАГОГ

Минимални изисквания за заемане на длъжността „Педагог“:

1. Да са физически лица;

2. Да притежават висше образование – завършена ОКС бакалавър/магистър с професионално направление педагогика; или друга подходяща специалност от хуманитарни и социални науки с педагогическа правоспособност;

3. Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.

4. Да познава нормативната уредба в областта.

Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността „Педагог“:

1. Умения за работа в екип;

2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;

3. Комуникативни и организационни умения;

4. Умения за работа под напрежение;

5. Компютърна грамотност.

Описание на длъжността „Педагог“:

  1. Обработване на информация за идентифицирани потребностите на уязвими деца и младежи;
  2. Проучване чрез анкета индивидуалните нужди на преките бенефициенти;
  3. Мобилна услуга „лице в лице“- мобилност за предоставяне на превантивни и подкрепящи услуги в общността за деца и младежи: развитие на дигитална, предприемаческа и комуникативна компетентност.
  4. Участие в уебинари и семинари.
  5. Изготвяне на месечни отчетни/доклади за конкретно извършена работа по дейности и отработени часове и други.

 

Поддейност 4.1.: ОБЯВА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК

 Минимални изисквания за заемане на длъжността „Социален работник“:

  1. Да е физическо лице;
  2. Да притежава висше образование – завършена ОКС бакалавър/магистър с професионално направление от хуманитарни и социални науки с педагогическа правоспособност;
  3. Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

 Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността „Социален работник“:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

 Описание на длъжността „Социален работник“:

  1. Обработване на информация за идентифицирани потребностите на уязвими деца и младежи;
  2. Проучване чрез анкета индивидуалните нужди на преките бенефициенти;
  3. Участва в мобилна услуга „лице в лице“- мобилност за предоставяне на превантивни и подкрепящи услуги в общността за деца и младежи.
  4. Участие в уебинари и семинари за лица, ангажирани по проекта.
  5. Изготвяне на месечни отчетни/доклади за конкретно извършена работа по дейности и отработени часове. Води необходимата документация и отчетност и др..

 

 Поддейност 4.1.: ОБЯВА МЕНТОР

 Минимални изисквания за заемане на длъжността „Ментор“ :

  1. Да са физически лица;
  2. Да притежават висше образование
  3. Професионален опит – не се изисква
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

 Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността „Ментор“:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

 Описание на длъжността „Ментор“:

  1. Участва в проучване чрез анкета индивидуалните нужди на преките бенефициенти;
  2. Участва в мобилна услуга „лице в лице“- мобилност за предоставяне на превантивни и подкрепящи услуги в общността за деца и младежи: развитие на дигитална, предприемаческа и комуникативна компетентност.
  3. Участва в организиране и провеждане на уебинари и семинари за лица, ангажирани по проекта.
  4. Подпомага работата на останалите от проектния екип и др.

 

Поддейност 4.2.: ОБЯВА ПЕДАГОГ

Минимални изисквания за заемане на длъжността „Педагог“.:

  1. Да са физически лица;
  2. Да притежават висше образование – завършена ОКС бакалавър/магистър с професионално направление педагогика; или друга подходяща специалност от хуманитарни и социални науки с педагогическа правоспособност;
  3. Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността „Педагог“:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

Описание на длъжността „Педагог“:

  1. Сформиране на групи според индивидуалните нагласи и потребности на децата и младежите за групови занимания - игри, беседи и тренинги.
  2. Участие в конкретни теми, свързани със: здравна култура и разбиране за заразни болести и имунизации; здравословен начин за живот, здравословно и диетично хранене; опазване на околната среда и кръгова икономика; спорт на открито и закрито; психологическа устойчивост.
  3. Участие в информационни срещи с ДБТ и с работодатели - информиране за услугите, които предлагат.
  4. Изготвяне на план-график за заниманията.
  5. Изготвяне на месечни отчетни/доклади за конкретно извършена работа по дейности и отработени часове. Води необходимата документация и отчетност и други.

 

Поддейност 4.2.: ОБЯВА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК

Минимални изисквания за заемане на длъжността „Социален работник“:

  1. Да са физически лица;
  2. Да притежават висше образование – завършена ОКС бакалавър/магистър с професионално направление педагогика; или друга подходяща специалност от хуманитарни и социални науки с педагогическа правоспособност;
  3. Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността „Социален работник“:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

Описание на длъжността „Социален работник“:

  1. Сформиране на групи според индивидуалните нагласи и потребности на децата и младежите за групови занимания - игри, беседи и тренинги.
  2. Дефиниране на конкретни теми, свързани със здравна култура и разбиране за заразни болести и имунизации; здравословен начин за живот и др.;
  3. Участие в информационни срещи с ДБТ, работодатели за информиране за услугите, които предлагат.
  4. Изготвяне на месечни отчетни/доклади за конкретно извършена работа по дейности и отработени часове. Води необходимата документация и отчетност и други.

 

Поддейност 4.2.: ОБЯВА ПСИХОЛОГ

Минимални изисквания за заемане на длъжността „Психолог“:

  1. Да е физическо лице;
  2. Да притежава висше образование – завършена ОКС бакалавър/магистър с професионално направление психология;
  3. Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността „Психолог“:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Да познават спецификата на социалната и педагогическата работа с деца с увреждания и техните родители и др.
  6. Компютърна грамотност.

Описание на отговорностите на „Психолог“:

  1. Да оказва подкрепяща дейност на останалите от екипния проект.
  2. Оказва своевременна и превантивна психологическа подкрепа и/или консултира екипния проект.
  3. Психологическа устойчивост.

 

Поддейност 4.2.: ОБЯВА МЕДИЦИНСКИ ЛИЦА:

Минимални изисквания за заемане на длъжността медицински лица:

  1. Да са физически лица;
  2. Да притежават висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра/фелдшер;
  3. Професионален опит – да имат професионален опит не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности;
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността медицински лица:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

Описание на отговорностите на медицинските лица:

  1. Води теми: здравна култура и разбиране за заразни болести и имунизации; здравословен начин за живот и хранене, опазване на околната среда; здравословен начин за живот и хранене, опазване на околната среда; устойчив интерес към ежедневни физически занимания.
  2. Работи в екип със социалния работник и специалистите в екипа за изготвяне на индивидуалните планове за работа с потребителите.
  3. Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в услугата в която участва.
  4. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва.
  5. Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други.

 

Поддейност 4.3.: ОБЯВА ОБУЧИТЕЛ

 Минимални изисквания за изпълнение на отговорностите на ОБУЧИТЕЛ:

  1. Да е юридическо лице;
  2. Да притежава необходимия лиценз за провеждане на обучения по проекти;
  3. Да познава нормативната уредба в областта.

 Необходими допълнителни умения за изпълнение на отговорностите на ОБУЧИТЕЛ::

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

Описание на отговорностите на ОБУЧИТЕЛ:

  1. Провежда въвеждащо и надграждащи обучения на 15 служители, ангажирани с проектните дейности по процедура BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“ за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.003-0115 „ЗАЕДНОСТ - Бъдеще за най-уязвимите деца на община Ветово“ с Бенефициент Община Ветово.

 

Поддейност 4.3.: ОБЯВА СУПЕРВИЗОР

 Минимални изисквания за заемане на длъжността Супервизор:

  1. Да е физическо лице;
  2. Да притежава висше образование – завършена образователна степен магистър – направления: Психология и/или Социални дейности;
  3. Професионален опит – да имат професионален опит не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности;
  4. Да познава нормативната уредба в областта.

Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността Супервизор:

  1. Умения за работа в екип;
  2. Умение за работа с хора, включително лица от уязвими групи и в риск;
  3. Комуникативни и организационни умения;
  4. Умения за работа под напрежение;
  5. Компютърна грамотност.

Описание на отговорностите на Супервизор:

  1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с медиатор и социален работник и други специалисти от екипа по проекта.

 

II. РЕД ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:

1. Образци на документите могат да бъдат:

2. Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции, следва да подадат документите си на място в сградата на Община Ветово, гр. Ветово, ул. „Трети март“ № 3, ет. 2, стая №14 при Гюлсюн Мехмедова, младши експерт „Човешки ресурси“ и ССИ всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч.

III. СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ – ДО 22.12.2023 Г. 17:00 Ч. ВКЛЮЧИТЕЛНО.

IV. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:

  1. Всички постъпили заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Ветово. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати.
  2. Подборът ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
  3. Списъкът с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на:
  1. Интервю с допуснатите до подбора кандидати ще се проведе на 29.12.2023 г. от 10:00 ч.
  2. Всички съобщения свързани с провеждане на подбора ще бъдат обявени на:

 

За допълнителна информация:

Юзлем Лютфиева, ръководител на проекта

гр. Ветово, ул. „Трети март“ № 3, ет. 2, стая №12, e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Гюлсюн Мехмедова, младши експерт „Човешки ресурси“ и ССИ

гр. Ветово, ул. „Трети март“ № 3, ет. 2, стая №14, e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Тел. централа: 08161/22-53

МЕНЮ

Този сайт използва бисквитки (cookies). Разглеждайки го Вие се съгласявате с тяхната употреба.