ПУБЛИЧНИ РЕГИСТРИ НА ОБЩИНА ВЕТОВО |
ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА за достъп до обществена информация
Заповед за утвърждаване на вътрешни правила за достъп до обществена информация
Заявление за достъп до обществена информация(бланка-образец)
ЗАЯВЯВАНЕ:
Заявлението за предоставяне на достъп до обществена информация следва да съдържа:
1. трите имена, съответно наименованието и седалището на заявителя;
2. описание на исканата информация;
3. предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация;
4. адреса за кореспонденция със заявителя.
Ако в заявлението не се съдържат данните по т.1, т.2 и т.4, то се оставя без разглеждане.
Писмени заявления за достъп до обществена информация се приемат всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа на гише "Деловодство" във фронт-офиса на Община Ветово на адрес: 7080, гр. Ветово, ул. „3-ти март" №2, тел.: 0800 18 053, 08161 2253.
Писмени заявления за достъп до обществена информация могат да се изпращат по пощата с обратна разписка на адреса на Община Ветово: 7080, гр.Ветово, ул. „3-ти март" №2.
Заявления за достъп до обществена информация могат да се подават на официалната електронна поща на Община Ветово - Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. . В тези случаи не е необходим подпис съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014г. относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО (OB, L 257/73 от 28 август 2014г.) и на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.
Искането за информация може да бъде и устно. Устните запитвания за достъп до обществена информация се приемат от служителите в дирекция АПИО с Протокол за приемане на устно запитване за ДОИ, които ги представят в писмена форма за регистриране в информационно-деловодната система.
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/vsichki%20administratsii/unificirani%20uslugi/2?supplierId=419&mId=419&cP=1&q=%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BF. За целите на електронното заявяване чрез Единния портал е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване(ССЕВ). Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НОИ или на НАП, на адрес: https://edelivery.egov.bg/.
Заявления за достъп до обществена информация могат да бъдат подавани и чрез Платформата за достъп до обществена информация към Администрацията на министерски съвет https://pitay.government.bg/PDoiExt/