СТАРТИРА ПРИЕМА НА ЗАЯВЛЕНИЯ ЗА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ „Грижа в дома в община Ветово“
Кметът на Община Ветово подписа Административен договор № BG05SFPR002-2.001-0200-C01 във връзка с реализиране на проект „Грижа в дома в община Ветово“. Проектът се финансира по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, Европейски социален фонд + чрез Програма за развитие на човешките ресурси 2021-2027 г.
Във връзка с това стартира прием на документи за следните позиции:
1. ДОМАШЕН ПОМОЩНИК
Място на работа: Предоставянето на интегрираните здравно-социални услуги е в домашна среда – в дома на потребителите, включени в проекта.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Да има мотивация и нагласа за работа в социалната сфера с лица с увреждания и възрастни хора зависими от грижа по предоставяне на здравно-социални услуги;
- Към момента на кандидатстването да не работи по други сходни програми и проекти с европейско и национално финансиране.
- Да спазва професионалната етика и съхранява професионална тайна, като не разпространява по никакъв начин лична информация за потребителите.
- Да познава и спазва етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги.
- Да координира дейността си с екипа на проекта. Изпълнява и други задачи, възложени от екипа на проекта.
Основни задължения:
- Закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) до дома на потребителя;
- Заплащане на битови сметки (по заявка и със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора);
- Заявяване и получаване на неотложни административни услуги (по заявка и със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора);
- Оказва помощ на потребителя при осъществяване на пряк допир (обличане, събличане, къпане, миене, бръснене и поддържане на личната хигиена); хигиена на помещението, което потребителят обитава; приготвяне на храна и хранене; боравене с лични вещи и документи; ползване на баня и тоалетна;
Работно време: според броя на обслужваните потребители и определените им часове за ползване на услугата /не повече от 8 часа/
Вид договор: Трудов договор за определен срок, максимум 12 месеца
Един домашен помощник ще обслужва по няколко потребители на здравно-социални услуги, в зависимост от оценките на потребностите
Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване за работа /по образец/
- Декларация за съгласие за обработка на лични данни /по образец/
- Автобиография – европейски формат /по образец/
- Диплома за завършено образование /копие/
- Сертификат от обучение по сродни програми /копие – ако е приложимо/
2. КООРДИНАТОР
Място на работа: Звено за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги“ към Община Ветово, Проект „Грижа в дома в община Ветово“.
Основни задължения:
- Изготвя ежемесечни графици за работа на домашните помощници, психолог и медицинския специалист. Изготвя ежемесечни планове за грижа на потребителите на услугите;
- Изготвя обобщени форми за предоставяне на услугите; изготвя присъствени форми за явяване на работа.
- Контролира качеството на предоставяните услуги чрез посещения на място в домовете на потребителите.
- Координира дейностите с наетите лица, предоставящи здравно-социалните услуги и работниците доставящи храни, лекарства и административни услуги до домовете на потребителите.
- Спазва професионалната етика и съхранява професионална тайна, като не разпространява по никакъв начин лична информация за потребителите.
- Познава и спазва етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги.
- Координира дейността си и месечната отчетност с координатора и с екипа на проекта.
- Изпълнява и други задачи, възложени от екипа на проекта.
Образование: минимални изисквания – средно образование.
Специфични изисквания: компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet; гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания; работа в екип, отговорност.
Вид договор: Трудов /за определен срок, максимум 12 месеца/ съгласно условията на проекта.
Работно време: пълно работно време
Необходими документи:
- Заявление за заемане на длъжността /по образец/
- Декларация за съгласие във връзка с обработване на лични данни за /по образец/
- Автобиография /европейски формат/
- Документ за придобита образователна степен /копие/
- Други документи /по преценка на кандидата/
- Документ за самоличност /за справка/
3. ПСИХОЛОГ
Да притежава опит в психологическата диагностика и директна работа с възрастни хора и хора с увреждания, да познава задълбочено услугите за психологическа подкрепа на възрастни хора и лица с увреждания.
Психологът предоставя услугите на потребителите, за които е определен, като спазва процедурите и поддържа необходимата документация. Уважава поверителността на ползвателите на услуги и спазва общия режим в организацията за съхранение и достъп до поверителна информация. Спазва процедурите, политиките и правилата на Звеното за предоставяне на интегрирани здравно- социални услуги по проекта.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование - Висше /Бакалавър
Други – опит в проекти и дейности със сходен характер е предимство /удостоверява се с приложен документ/.
Специфични изисквания:
- Да притежава отговорност, комуникативност и организираност, мотивация за работа с възрастни хора и хора с увреждания
- Да има способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми, коректно водене на документаци.
- Да изгражда доверителни отношения с потребителите и техните семейства, умения за подкрепа и овластяване на потребителите. Да притежава компютърна грамотност.
- Спазва професионалната етика и съхранява професионална тайна, като не разпространява по никакъв начин лична информация за потребителите.
- Познава и спазва етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги.
Вид договор: Трудов /за определен срок, максимум 12 месеца/ съгласно условията на проекта
Необходими документи :
- Заявление за заемане на длъжността /по образец/;
- Декларация за съгласие във връзка с обработване на лични данни /по образец/.
- Копие от документ за придобита специалност/квалификации;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Други документи /по преценка на кандидата/.