ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител

 

Община Ветово със седалище и адрес: гр. Ветово, ул. „Трети март“  №2 на основание чл.10а, ал.2 от ЗДСл, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и Заповед №РД-622/06.08.2024 г. на Кмета на Община Ветово обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия:

Конкурсът се обявява за длъжността

Началник на отдел „Общинска собственост и стопански дейности“

 

  1. Кратко описание на длъжността: Началник на отдел „Общинска собственост и стопански дейности“

Ръководи дейността на отдела и работата на непосредствено подчинените му служители. Организира и контролира дейностите по определяне на маршрути за движение при извън габарити и автомобили, пренос на бетон и извозване на строителни отпадъци. Организира упражняването на контрол на енергийните предприятия на територията на общината по  изработването на прогнози за развитие на потреблението на електрическа и топлинна енергия и природен газ, програми и планове за енергоснабдяване, топлоснабдяване и газоснабдяване. Организира и контролира дейностите, свързани с изграждането, експлоатацията, поддържането и развитието на мрежите и съоръженията за външно осветление на територията на общината за имоти - общинска собственост. Предлага, организира и координира разработването и изпълнението на програми и мерки за опазване на околната среда и управлението на отпадъците на територията на общината и  участва в процеса на планиране на бюджетните средства за тях. Осъществява контрол върху провеждането на процедури и издаването на удостоверения, съставянето на актове за общинска собственост, за учредяване възмездно право на ограничени вещни права и на ползване върху общински имоти и изготвянето на заповеди и договори, свързани с тях. Проучва възможностите за финансиране от оперативни, общностни и други европейски програми и изготвя предложения за кандидатстване пред ръководството на общината. Участва в работата на обществени, експертни и консултативни съвети, работни групи и комисии и други.

  1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност:
  • Минимална степен на завършено образование: бакалавър;
  • Професионален опит: 3 години;
  • Гражданство: български гражданин (чл. 7, ал. 4 от ЗДСл.);
  • Кандидатите трябва да отговарят на изискванията, определени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от ЗДСл;
  1. Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността, определени въз основа на компетентностите:
  • Управленска компетентност;
  • Ориентация към резултати;
  • Работа в екип;
  • Комуникативна компетентност;
  • Фокус към клиента;
  • Професионална компетентност;
  • Дигитална компетентност.
  1. Допълнителни изисквания и квалификация:
  • предпочитана област на висше образование: транспорт, корабоплаване и авиация,
  • компютърни умения: Windows, MS Office, Internet, работа с правно-информационни продукти, свързани с работата на администрацията;
  • познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
  • познаване и ползване на нормативната база, използвана в работата на общинска администрация.
  1. Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността: 933 лева.
  • При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
  1. Начин на провеждане на конкурса:
  • тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсна длъжността;
  • интервю.
  1. Необходими документи за допускане и участие в конкурса:
  • Заявление, съгласно приложение №3 към НПКПМДСл;
  • Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
  • Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
  • Автобиография (европейски формат на CV).
  1. Място и срок за подаване на документите:
  • Място за подаване: Общинска администрация-Ветово на адрес: град Ветово, ул. „Трети март“ №2, етаж 1, стая 1(Център за административно обслужване);
  • Краен срок за подаване на документите: 14 (четиринадесет) дни от датата на публикуване на обявлението за конкурс.
  1. Подаването на документите се извършва лично или чрез упълномощено лице.
  2. Документите по т. 7 може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
  3. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случай, че документите са подадени по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
  4. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
  5. Заявления, които са подадени след изтичане на срока, посочен в т. 8 от настоящата заповед, не се регистрират.
  6. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
  7. Място, където ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационно табло в сградата на Общинска администрация-Ветово и официалния сайт на Община Ветово на адрес: https://vetovo.bg/
  8. Лице за контакт: Гюлсюн Мехмедова, телефон: 08161/22-53.